zondag 14 oktober 2012

Labels voor Kerst

Hallo bloggers,

Het is hier wel een tijdje rustig geweest, maar dat zal ik vandaag inhalen.
Ik heb nu maar gelijk 4 berichten geplaatst, met de kaarten van de laatste tijd.

Deze labels heb ik gemaakt met de nieuwste patronen van HobbyShop Christa, een serie van 4 verschillende labels.
Bij 3 labelpatronen zit ook een patroontje van een frame, waar je afdrukje of 3d plaatje in kan passen.
De volgende keer zal ik de labels nog een keer plaatsen waarbij ik gebruikt gemaakt heb van die frames.


Groetjes Jitske











15 opmerkingen:

  1. Dat is zeker een tijd geleden Jitske maar op zoiets moois wacht ik graag, stuk voor stuk plaatjes!!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw die labels zijn super Jitske, prachtig gemaakt zoals altijd

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtige labels zijn dit geworde JItske. Supermoi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het heeft inderdaad lang geduurd Jitske maar....nu kon ik ook extra lanfg genieten van al het moois wat je hebt gemaakt in die tijd!!!! Ik dacht toen ik de tags had gezien dat het niet nog mooier kon maar...ik heb me vergist...
    Je kaartjes er onder zijn zeker net zo mooi!!! Wat heb je het toch heerlijk goed in je handen om er steeds maar weer zo veel verschillende dingen van te kunnen maken!!!
    Ben nu al benieuwd naar de volgende serie...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow al die tags zijn schitterend geworden Jitske!
    Groetjes en een fijne zondag.
    Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb mijn ogen uitgekeken Jitske, wat heb je allemaal mooie karten gemaakt. Allemaal zo verschillen, met prachtige details erop. Mooi geborduurd en gehaakt! Super! Deze labels vind ik helemaal geweldig. Wat een leuk idee ook! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw jitske wat een super gave labels zeg, helemaal toppie

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze prachtig Jitske.
    Echt schitterend mooi.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ja Jitske je kunt nu wel horiop gaan maar ik schrijf maar een x dat ik ze allemaal super vind hoor .hi hi
    goed je best gedaan hoor.
    gr gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn PRACHTIG Jitske!!!
    Groetjes, Jolita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow Jitske, jij bent echt even aan een inhaalslag begonnen en hebt zeker niet stil gezeten. Ze zijn stuk voor stuk prachtig en dan heb ik het niet alleen over de labels.....Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Woowww allemaal plaatjes!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is idd een tijd geleden... Maar wat een schitterende kaartjes en tags heb je gemaakt, super!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een suprt mooi labels jitske

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen