woensdag 8 november 2023

Deze Plywood Snowglobe van Studio Light is ontzettend leuk om te maken! Ik gebruikte hiervoor de JMA Vintage Christmas Collectie, en heb hier voor jullie een beschrijving met wat stap voor stap foto’s. Er zitten lichtjes in en ik gebruikte stukjes starfoil, daardoor zijn de sterretjes bovenin ontstaan. Hoe verder je de lichtjes achter het folie plaatst, des te groter worden je sterretjes! Eerst heb ik alle delen afgetekend en uitgeknipt uit de 30 x30 scrapset. Daarna heb ik alle delen voor, zij en achterkant in de gesso gezet. De achterkant in de blauwe verf; cadence H-095, daarna met een sponsje lichtjes de randen met beige H-006 en een bruine kleur. Het designpapier op de voorkanten geplakt, ook daar de randen lichtjes met de verf gekleurd. Dan de globe in elkaar gezet, lichtjes erin, beetje verdeeld van voor naar achteren, boven en onder. Het sterfolie zit tussen een takjes stans en de rand van de globe, zodat je niet tegen de rand van het folie aankijkt. Dan gedecoreerd met bomen, takjes poinsettia’s, een hekje en de hertjes heb ik op kleur gebracht met inkt. Heb je de video hoe ik dat gedaan heb nog niet gezien op mijn YouTube kanaal ? Dan hier nog een keer de link: https://youtu.be/5Q15SDlgdyQ Gebruikte materialen: Slimline Snowflake and Poinsettia: JMA-VC-CD719 Christmas Border: JMA-VC-CD720 Deer, Snow and Trees: JMA-VC-CD721 Scrappaper : JMA-VC-PS37 Starfoil: SL-ES-FOIL01 Fairy lights: SL-ES-LED01 Plywood Snowglobe: SL-ES-PW01 FB : JeninesMindfulArtCollectie FB: JitskesCollectionofCreations Instagram: jitske_de_waard Pinterest: Jitske’s Collection of Pins You-Tube: @jitskedewaard8038

Geen opmerkingen:

Een reactie posten