woensdag 22 november 2023

Wat was deze lantaarn leuk om te doen! De lantaarn is gestanst uit kraft karton 300 grams, een stansset van Studio Light, dat is lekker stevig ( Ineke Bezemer nogmaals bedankt voor het stansen van de set.) Die heb ik geverfd met cadence acrylverf, en nog wat creme verf overheen gedept. De 2 voorste ruitjes zijn van starfoil, achterin heb ik de lichtjes geplakt, hoe verder achter het folie, hoe groter de sterrren, daarom heb ik maar 2 ruitjes erin. Wat een mooi effect, dat starfoil , vinden jullie dat ook ? Van een stansmalletje het tasje gemaakt voor het aan/uit knippertje en batterijvakje, zo kun je ook makkelijk de batterij vervangen en is het onzichtbaar weggewerkt. Het knippertjes gaat dus in het tasje, en je knijpt in het tasje, lichtje gaat aan en uit. De basis heb ik gemaakt van verpakkingsmateriaal, in model gesneden en hier en daar weer stukjes opgeplakt. Rondom structuurpasta op aangebracht en goed laten drogen. Dan de lantaarn erop geplakt, en daarna sneeuw uit een pot met extra glitter erover. En dan lekker decoreren met hekjes, dennenappeltjes, mos, bomen, sneeuwbolletjes en hertjes. De hertjes heb ik op kleur gebracht met inkt. Heb je de video hoe ik dat gedaan heb nog niet gezien op mijn YouTube kanaal ? Dan hier nog een keer de link: https://youtu.be/5Q15SDlgdyQ Gebruikte materialen: Slimline Snowflake and Poinsettia: JMA-VC-CD719 Christmas Border: JMA-VC-CD720 Deer, Snow and Trees: JMA-VC-CD721 Paperpad Design: JMA-VC-PP115 Starfoil: SL-ES-FOIL01 Craft lights: SL-ES-LED02 Lantaarn: SL-ES-CD561 FB : JeninesMindfulArtCollectie FB: JitskesCollectionofCreations Instagram: jitske_de_waard Pinterest: Jitske’s Collection of Pins You-Tube: @jitskedewaard8038

Geen opmerkingen:

Een reactie posten