woensdag 13 maart 2024

Journal pagina

Met deze schattige poesjes uit de JMA Victorian Dreams Collectie heb ik een pagina gemaakt voor in het Journal uit de zelfde collectie, deze heeft een omslag van canvas, echt gaaf! Deze creatie kun je ook terugzien in de Catalogus van Studio light, nr 1, 2024. Voor ik begon heb ik met alle stansmallen een layout uitgelegd, zie foto 1, zo had ik in mijn hoofd hoe het moest worden. Op foto 2 zie je hoe ik uit de mooie ATC stempel alleen het leuke stukje tekst: Created with… op het labeltje heb gestempeld. Met behulp van de stempelhulp, eerst de randen afgeplakt, be-inkt, tape eraf, en stempelen. Als finishing touch is toch wel de leuke vlindertabjes, fotohoekjes, reinformence ringetjes in bloemvorm en natuurlijk de waxseal. Gebruikte materialen: Cutting Dies Victorian Embellishments : JMA-VD-CD782 Cutting Dies ATC Folder : JMA-VD-CD783 Cutting Dies Journal Elements : JMA-VD-CD781 Mixed Paperpad : JMA-VD-MPP140 (met plaatjes) Background Paperpad : JMA-VD-DPP139 (design) Die cut Paperpad: JMA-VD-DCPP141 Clear Stamp Timeless Peony : JMA-VD-STAMP610 Clear Stamp ATC Embellishments : JMA-VD-STAMP611 Sticker sheets Engels : JMA-VD-STIC19 Organza ribbon and Hemp cord Pink : JMA-VD-RIB06 Wax seal stamp Onepenny : JMA-VD-WAX16 Wax beads Antiques and Pinks : JMA-VD-WAX13 Planner Journal: JMA-VD-JOUR11 Paper flowers groot JMA-ES-VD-FLOW11 Paper flowers klein JMA-VD-FLOW12 Washi tape JMA-VD-WASH17 FB : JeninesMindfulArtCollectie FB: JitskesCollectionofCreations Instagram: jitske_de_waard Pinterest: Jitske’s Collection of Pins You-Tube: @jitskedewaard8038

Geen opmerkingen:

Een reactie posten