vrijdag 20 september 2024

Planner pagina

Vandaag laat ik jullie deze planner pagina’s in stap voor stap foto’s zien met stempels uit de Victorian Dreams Collectie, hiervoor heb ik gebruik gemaakt van potloden en pastelkrijt. Het gezicht heb ik ingekleurd met potloden en na iedere laag heb ik een foto voor jullie gemaakt, zodat jullie kunnen zien hoe ik het heb opgebouwd. De achtergronden en de pioenroes heb ik met soft pastelkrijt ingekleurd. Voor de achtergrond heb ik met een mesje wat van het krijtje afgeschraapt en met een wattenbolletje en blending brush op stencil en papier aangebracht. Bij de pioenroos heb ik met een kleine stompe brush en droge doezelaar de kleur rechtstreeks van het krijtje afgehaald en ermee op het papier kleur aangebracht. Gebruikte materialen: Cutting Dies Victorian Embellishments : JMA-VD-CD782 Cutting Dies Journal Elements : JMA-VD-CD781 Mask Royal Pattern : JMA-VD-MASK266 Clear Stamp Victorian Beauty : JMA-VD-STAMP609 Clear Stamp Timeless Peony : JMA-VD-STAMP610 Clear Stamp ATC Embellishments : JMA-VD-STAMP611 Sticker sheets Engels : JMA-VD-STIC19 Planner Journal: JMA-VD-JOUR11 FB : JeninesMindfulArtCollectie FB: JitskesCollectionofCreations Instagram: jitske_de_waard Pinterest: Jitske’s Collection of Pins You-Tube: @jitskedewaard8038

Geen opmerkingen:

Een reactie posten